[Gelistirici] Birkaç paket

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
7 Nis 2009 Sal 19:38:45 EEST

2009/4/7 Mete Alpaslan <mete at pardus.org.tr>

> Salı 07 Nisan 2009 günü (saat 18:53:50) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:

> bugün
> politika
> >
> Zaten bir tek ant değil; maven ve ivy değil yakında onları da eksiksiz bir
> java ortamı için paketlerim :)

herhangi bir problem yaratmıycaksa, sistem hangi ant'ı kullanıcam diye sorun
yaşamıycaksa çok güzel o zaman :) (yaratmaz diye düşünüyorum, ama konuya
hakim değilim.) kullanıcı düzeyinde ulaşabildiğim, program kuramadığım bir
makinede eclipse'in ant'ını .bashrc'ye alias'layarak kullanıyordum ant'ı ben
mesela =)

> Birçok ide zaten bu inşa araçları destekliyor ama konsoldan kullanım için
> gerekli olabiliyor.

-serdar