[Gelistirici] Pardus 2009 Depoları

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
7 Nis 2009 Sal 15:29:54 EEST

Salı 07 Nisan 2009 günü (saat 15:18:17) Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  Yeni "component" işi umduğum sevgiyi görmedi, hala daha nereye taşınacağı
> belli olmayan 100 kadar kitaplık ve 50 kadar uygulama var. Uygulamaları
> util.gui altına, kitaplıkları (hiç istemeye istemeye de olsa)
> programming.libs altına koymaya karar verdim. Depo şekillendikten sonra
> paketine sevgi göstermeye karar veren olursa yolda paketinin bileşenini
> değiştirebilir.

"Kervan yolda düzülür" derler ki bence de gayet doğru. Depo ortaya çıkınca
gerisinin hızla ve hevesle geleceğini düşünüyorum.

>  "component" işinin 2009 için yeni hali baz alınarak contrib için de
> yapılması gerekiyor, 2009 deposu için bunu beklemeyeceğim

Umarım contrib için de gerek depo sorumlusu gerek paket sahipleri gereken
ilgiyi göstereceklerdir.

>  En kısa sürede (bir aksilik olmazsa yarın) svn e dalıp yeni haline göre
> şekillendireceğim. Değişikliği yapmadan önce depoda değişiklik yapılmaması
> için mesaj atacağım, bitince de haber vereceğim.

Bu hafta içinde 2009 deposu hazır olmuş olacak yani.

Hadi hayırlı olsun o zaman. :D