[Gelistirici] Pardus 2009 Depoları

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
7 Nis 2009 Sal 15:18:17 EEST

Tuesday 07 April 2009 Tarihinde 14:53:13 yazmıştı:
> Merhaba;
>
> Komit listelerinde, bugzillada vs. 2009 depolarının yakında açılacağı
> söyleniyor. Bu konuda belirlenmiş bir tarih veya "şu da bitsin öyle"
> şeklinde bir hedef var mı?

 Vardı [1] ama artık daha fazla beklemek istemiyorum, pek bir gelişme
olmayacak herhalde bundan sonra.

> Malum paketlerin bir kısmı develde 2009'u
> beklemeye çoktan başladı. Artık depo açılsa da oraya taşınıp 2009
> özelleştirmelerini, geliştirmelerini orada yapmaya başlasak?

 Zamanlaman süper, ben de tam durumu anlatan bir mesaj yazıyordum :)

 bootstrap zaten hazırdı

 svn deposunun yapısında (pardus/200x/{devel,stable}) sanırım anlaştık

 2009 buildfarm ı kuruldu

 Yeni "component" işi umduğum sevgiyi görmedi, hala daha nereye taşınacağı
belli olmayan 100 kadar kitaplık ve 50 kadar uygulama var. Uygulamaları
util.gui altına, kitaplıkları (hiç istemeye istemeye de olsa) programming.libs
altına koymaya karar verdim. Depo şekillendikten sonra paketine sevgi
göstermeye karar veren olursa yolda paketinin bileşenini değiştirebilir.

 "component" işinin 2009 için yeni hali baz alınarak contrib için de yapılması
gerekiyor, 2009 deposu için bunu beklemeyeceğim

 En kısa sürede (bir aksilik olmazsa yarın) svn e dalıp yeni haline göre
şekillendireceğim. Değişikliği yapmadan önce depoda değişiklik yapılmaması
için mesaj atacağım, bitince de haber vereceğim.

 Paketler yeni bileşenlerine taşınırken "svn copy" ile taşınacaklar, böylece
svn in arada karışıklık yaratmasının önüne geçmeyi umuyorum.

 Bu işlemler bitince de herkesin yazabileceği şekilde 2009 deposu ve farm
hayata geçecek.

 [1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2009-March/017771.html