[Gelistirici] [paketler-commits] r53827 - in playground/review/applications/network/ekiga: . comar files

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
21 Eyl 2008 Paz 12:40:26 EEST

Merhaba,

Sun, 21 Sep 2008 09:27:49 +0300, Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> :

> 2. TÜBİTAK çalışanı olmayan kişilerin kodları ile ilgili telif
> konusundaki tartışmaları, neden bir Geliştirici Sözleşmesi'ne
> gereksinim duyduğumuzu, bu sözleşmenin hazırlanması için geliştirici
> camiamıza yaptığımız çağrıyı ve çağrının nasıl yanıtsız kaldığını
> görürsünüz.
Gelistirici camiasi niye kendini kisitlayacak bir sozlesme hazirlamak
icin ugrassin ki?

Ben kendi adima, projeye yaptigim tum katkilari GPL lisansi kapsaminda
yapiyorum. Yaptigim tek baytlik katkinin bile telif hakkini TUBITAK'a
devretmis degilim ve devretmeyi de dusunmuyorum.

TUBITAK benim tek bayt katkimin bulundugu bir Pardus'u GPL disinda bir
lisansla kullanma hakkina sahip degildir.

Bunun otesi de beni zerre kadar ilgilendirmiyor.

                   Doruk