[Gelistirici] GTK sistem yerelleri

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
9 Eyl 2008 Sal 09:18:27 EEST

Tue, 9 Sep 2008 07:23:24 +0300, Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com> :

> Şu an farkında mısınız bilmiyorum ama depoda 3-5Kb'lık paketlerin
> olmasının yanısıra, upstream ile dağıtılan yerelleri GTK paketine
> almıyoruz.
Bu mantikla "upstream'in verdigi ozellikleri saglamiyoruz (disable-hede
ile)", "upstream'in desteklemedigi bir bicimde yazilima ek ozellik
ekliyoruz (belki kararliligini bozuyor)", "upstream'in ontanimli ayar
dosyasinda kendi keyfimize gore degisiklik yapiyoruz" denebilir.

Ortada iki tane secenek var : Ya ucup kacmayip upstream ne sagliyorsa
onu sunup, zorda kalmadikca yazilimi yamamayacaksin ve ozgur
yazilimlarin aynasi olan bir dagitim olacaksin (aka Slackware); ya da
"ben farkli bir sistem sunuyorum, yerse" deyip istedigine gore
yazilimlari ozellestireceksin ve kendine ozel bir duzen olusturacaksin.

Hem ondan hem bundan olsun demek mumkun degil ne yazik ki.

                   Doruk