[Gelistirici] 2009 yol haritası.

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
24 Eki 2008 Cum 22:59:39 EEST

>  2009 için bir liste çıkarıyorum, ancak yoğunluğumdan dolayı istediğim
> gibi derli toplu bir hale getiremedim. Yaklaşık 10 gün içinde
> toparlayıp buraya yazayım, ondan sonra üzerinde konuşup tartışalım,
> büyük resmi çıkaralım. Bu sürede herkes 2009 için ne yapmak istediği
> ve 2009 dan ne beklediği üzerine düşünüp taşınırsa güzel olur. Ben
> aklımdakileri döktükten sonra oturup tartışır, yapılacakları aramızda
> paylaşırız.
>
>  Bu arada 2009  öntanımlı KDE4 ile gelecek.

Şimdilik aklıma gelen iki önerim var:

*** PiSi'ye depo dosya indeksleri eklenmeli. Bu sayede dosya
çakışmalarını paket yapım aşamasında görebiliriz. (pisi-index-files.xml
gibi, yada pisi-index.xml'nin içine).

*** Bu önerim birkaç pakette işe yarar diye düşünüyorum. pspec.xml'ye
opsiyonel InstallDIR yolu tanımlansın. Bu sayede, tek source'u
birden fazla derleyip, farklı paketler oluşturabiliriz.

Fikirler, öneriler?