[Gelistirici] 2009 yol haritası.

selim ok selimok at gmail.com
24 Eki 2008 Cum 23:20:32 EEST

24 Ekim 2008 Cuma 17:21 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazdı:

>  2009 için bir liste çıkarıyorum, ancak yoğunluğumdan dolayı istediğim
> gibi derli toplu bir hale getiremedim. Yaklaşık 10 gün içinde toparlayıp
> buraya yazayım, ondan sonra üzerinde konuşup tartışalım, büyük resmi
> çıkaralım. Bu sürede herkes 2009 için ne yapmak istediği ve 2009
> dan ne beklediği üzerine düşünüp taşınırsa güzel olur. Ben
> aklımdakileri döktükten sonra oturup tartışır, yapılacakları aramızda
> paylaşırız.

Benim mutlaka olmalı dediğim tek bir husus var: ne olursa olsun
kullanıcılara 2008'den 2009'a güncelleme ile geçiş şansı tanınmalı. Bu
sağlanmadan sürüm çıkartılmamalı.

Bu 2007 -> 2008 geçişinde benim gördüğüm en büyük problemdi bu. İnsanlara
2008'e geçmek için yeni kurulum yapmalısınız diyemedim.

İyi çalışmalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/