[Gelistirici] 2009 yol haritası.

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
24 Eki 2008 Cum 18:21:14 EEST

On Thu, 23 Oct 2008 10:49:10 +0300
"Furkan Duman" <coderlord at gmail.com> wrote:

> Merhaba,
>
> 2009 yol haritası yayınlandı mı? Neler değişecek, neler
> gelişecek/geliştirilecek vs. bilgisi olan var mı?

 Bütün geliştiriciler olarak 2009 konuşmadığımız için net bir yol
haritası da  yok haliyle :) Aklımda kabaca tarihler var, ama hep
beraber ne yapacağımızı ne yapmayacağımızı masaya yatırırsak tarihlerin
ona göre belirlenmesi daha doğru olacak.

 2009 için bir liste çıkarıyorum, ancak yoğunluğumdan dolayı istediğim
gibi derli toplu bir hale getiremedim. Yaklaşık 10 gün içinde toparlayıp
buraya yazayım, ondan sonra üzerinde konuşup tartışalım, büyük resmi
çıkaralım. Bu sürede herkes 2009 için ne yapmak istediği ve 2009
dan ne beklediği üzerine düşünüp taşınırsa güzel olur. Ben
aklımdakileri döktükten sonra oturup tartışır, yapılacakları aramızda
paylaşırız.

 Bu arada 2009  öntanımlı KDE4 ile gelecek.