[Gelistirici] contrib ve pardus depolarında kesişen paketler

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
23 Eki 2008 Per 22:34:56 EEST

On 23 Oct 2008 Thu 19:53:01 Ozan Çağlayan wrote:
> Ancak 2008'lere girmiş olanlar obsolete olarak işaretlendikten sonra
> paketin pardus-2008'den kullanıcıya tekrar yüklettirilmesi nasıl olacak?
>
> Örneğin libglademm'e bakıyorum, contrib'den yüklendiğini söylüyor pisi.
> Obsolete olarak işaretlenirse update ile gidecek ama pardus-2008'deki
> pavucontrol, paprefs gibi önemli paketler buna depend ediyor, aynı
> update esnasında pardus-2008'den tekrar yüklettirilmesi gerekiyor.

Obsolete olarak işaretlemeyelim bu seferlik öyleyse?. Contribdeki paketleri
2008'e aktarılırken gözden kaçmış bir kısmı maalesef. Benim aklıma şöyle bir
senaryo geldi;

Contrib svninden 2008 stable deposunda olanlar kaldırılır. Paketler obsolete
olarak işaretlenmeden sunucu üzerinde silinir ve index güncellenir. Böylece
bu paketleri kuranlar sistemlerinden kaldırmamış olacaklar. Sistemlerini
güncellediklerinde stable depodakini görecekler ve onu kuracaklar.

Bu paketleri contrib-2008 deposundan kurmamış olanlar da zaten sorun
yaşamayacak. Paket contrib deposunda görünmeyecek ve 2008 deposu ile işini
halledecek.

Öneriler/görüşler?