[Gelistirici] contrib ve pardus depolarında kesişen paketler

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
23 Eki 2008 Per 19:53:01 EEST

libglademm'den yola çıkarak 2 depoda da olan paketlerin listesini
çıkarttım. Bu paketler büyük bir ihtimalle bir gereksinim sonucu ana
depoya alınıp, contrib'de unutulan paketler. Eğer hepsi böyleyse,
bildiğim kadarıyla yapılması gereken contrib indekslerinde Obsolete
olarak işaretlenip contrib/devel/ ve contrib/2008/ den silinmesi.

Kritik olanlar 2008/'lere girmiş olanlar, diğerleri Obsolete olarak
işaretlenip kaynak depodan uçurulduktan sonra sorun kalmamalı.

Ancak 2008'lere girmiş olanlar obsolete olarak işaretlendikten sonra
paketin pardus-2008'den kullanıcıya tekrar yüklettirilmesi nasıl olacak?

Örneğin libglademm'e bakıyorum, contrib'den yüklendiğini söylüyor pisi.
Obsolete olarak işaretlenirse update ile gidecek ama pardus-2008'deki
pavucontrol, paprefs gibi önemli paketler buna depend ediyor, aynı
update esnasında pardus-2008'den tekrar yüklettirilmesi gerekiyor.

Bir ihtimal bu paketlere bağımlı paketlerde, contrib'den atılma
sürecinde, eşzamanlı dummy update yapılabilir.

Acil fikirler..

------------------------------

devellerindeki durum:

------------------------------

Total packages in /home/ozan/pardus/contrib/devel/: 974
Total packages in /home/ozan/pardus/devel/: 1965

pycups
libssh2
autogen
gmm
bpython
libifp
libglademm
freefont
qscintilla2
openjpeg

------------------------------

Kararlılarındaki durum:

Total packages in /home/ozan/pardus/contrib/2008/: 568
Total packages in /home/ozan/pardus/2008/: 1899

libifp
libssh2
libglademm
openjpeg