[Gelistirici] contrib ve pardus depolarında kesişen paketler

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
23 Eki 2008 Per 23:16:58 EEST

Eren Türkay wrote:

> Obsolete olarak işaretlemeyelim bu seferlik öyleyse?. Contribdeki paketleri
> 2008'e aktarılırken gözden kaçmış bir kısmı maalesef. Benim aklıma şöyle bir
> senaryo geldi;
>
> Contrib svninden 2008 stable deposunda olanlar kaldırılır. Paketler obsolete
> olarak işaretlenmeden sunucu üzerinde silinir ve index güncellenir. Böylece
> bu paketleri kuranlar sistemlerinden kaldırmamış olacaklar. Sistemlerini
> güncellediklerinde stable depodakini görecekler ve onu kuracaklar.

Depoda artık olmayan bir paketin o depodan kurulu olarak gözükmesinin
yan etkileri var mıdır bilemiyorum, çok temiz bir yöntem değil gibi.
Zamanında contribten kurulu bir paketin yeni sürümü başka bir depoda
varsa güncelleme mekanizması doğru işliyor mu yoksa sadece kendi
deposundaki yeni sürümleri mi kaale alıyor?

Bunun dışında dipnot, gözden kaçmadan ziyade mesela bpython Ağustos'ta
review sürecinden geçmiş ve pardus-2008'e merge edilmiş. 1 hafta sonra
da büyük ihtimalle paketçisi tarafından review'dan alınmadığı düşünülüp
bir de contrib'e geçirilmiş..

libssh2 geçenlerde system.base'e sokuldu ama contrib'den silinmesi
unutulmuş.

--

Ozan Çağlayan