[Gelistirici] Listeler ve geliştirici listesi dili

Furkan Duman coderlord at gmail.com
23 Eki 2008 Per 15:41:06 EEST

23 Ekim 2008 Perşembe 14:56 tarihinde Bahadır Kandemir
<bahadir at pardus.org.tr> yazdı:
> olur. Ne de olsa, gezegenler artık yeni e-posta listeleri), ana sayfamızı
> fazlasıyla kullanıcılara hitap eden görünümünden/içeriğinden kurtaralım.

Sayfada ayrı bir geliştirici / developers bölümü açmak ve şu an elde
bulunan bütün teknik belgeleri, TODO listelerini burada yayımlamak da
yeni geliştirici edinme yönünden çok faydalı olacağından eminim.
Yabancı kaynaklı özgür yazılım proje sitelerinde şahsen ilk baktığım
bölüm developers bölümü. Bu açıdan Bahadır'a katılıyorum.

> Dışa açılmayı sağlamak için yapılması gereken İngilizce blog tutmak ve
> yabancı e-posta listelerinde/gezegenlerde varlığımızı göstermek. Listelere

Bahadır'ın ve Doruk'un bu fikrine katılıyorum. Proje blogları
geliştiricileri çeken önemli bölümler. Şu an Mono'nun ve Trolltech'in
bloglarını takip etmekteyim. Geliştiricilerin üzerinde çalıştıkları
işler ve karşılaştıkları sorunlardaki çözüm yollarını okumak projeye
karşı kesinlikle bir ilgi uyandırıyor.

Saygılar,

--
Furkan Duman