[Gelistirici] Suspend sorunları

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
23 Eki 2008 Per 00:01:19 EEST

11 Ağu 2008 Pts tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Merhaba,

> Ben DHCP'im saçmalayınca bu sorunun farkına varmıştım.
>
> pm-utils için ekteki hook'u yazdım. pakette sleep.d altına atarsak bu
> sorun çözülüyor. Çomar'a suspend bacağına gerek var mı bilemiyorum.
>
> Kodun hemen hepsinin mudur.py'dan arak olduğunu söyleyeyim.
>

> Görüşleriniz, önerileriniz?

Uzun süredir bunu kullanıyorum. Birkaç nokta var belirtmek istediğim:

 * Yeni pm-utils'de betikler 2 parametre alıyor. Sanırım parametre kontrolünü
kaldırsak iyi olacak.

 * suspend sonrası pm-utils betikleri bağlantı kurulmasını bekliyor. Bağlantı
kuruluncaya kadar betik sonlanmadığı için sonraki betikler geç
çalıştırılıyor. Başarısız bağlantı olduğunda da hata kodu döndürdüğü için
kpowersave suspend başarısız oldu diye log dosyasını görmek isteyip
istemediğizi soruyor. Betiğin beklemesine ve hata kodu döndürmesine gerek yok
sanki.

Keşke otomatik tarama yapan sabit bir profil olsaydı :) Sadece onu seçerdim ve
böylece evde suspend ile kapatıp işte açınca yine hazır bir bağlantım olurdu.
2009'da bu tür profiller olursa çok iyi olacak. Sabit bir dhcp profili ve
uygun bir ap'ye otomatik bağlanan profil gibi.