[Gelistirici] Listeler ve geliştirici listesi dili

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
22 Eki 2008 Çar 21:33:01 EEST

selim ok wrote:

> Eh benim dandik ingilizcemi ve yanlis anlamalarimi filan kabul
> edebilecekseniz neden olmasin :)

Türkler olarak biz bu konuda biraz takıntılıyız, ecnebilerin umrunda
değil, çince gibi ingilizce yazıyorlar, önemli olan içerik.

> Ama gelistirici listesini kapatmak gerekmiyor bence, biz bu tasinma
> isini kendimiz yapmaliyiz. Gelistirici listesi de nadiren de olsa Türkce
> e-posta atanlar (liste disindan yada hic ingilizce bilmem ben diyenler)
> icin acik kalmali.

Dediğinin haklı yanı var ama bu liste durursa çoğunluk burayı kullanmaya
devam eder gibime geliyor ama buranın da koskoca bir arşivi var tabii ki
kökten kapatılamaz. Açık kalır baktık gene burdayız o zaman bakarız.
Şimdilik ingilizceye geçmek ilk adım.

--

Ozan Çağlayan