[Gelistirici] Listeler ve geliştirici listesi dili

selim ok selimok at gmail.com
22 Eki 2008 Çar 21:26:27 EEST

Eh benim dandik ingilizcemi ve yanlis anlamalarimi filan kabul
edebilecekseniz neden olmasin :)

Disari acilmak icin bu gerekli, biliyorum Türkce konusan kullanicilardan
bazi tepkiler gelecektir ama gelistirici olma niyetinde olan herkes birazcik
ingilizce okuyup anlamak durumunda. Dünya'da isler böyle yürüyor, ingilizce
bilmeden bu isler olmuyor.

Ama gelistirici listesini kapatmak gerekmiyor bence, biz bu tasinma isini
kendimiz yapmaliyiz. Gelistirici listesi de nadiren de olsa Türkce e-posta
atanlar (liste disindan yada hic ingilizce bilmem ben diyenler) icin acik
kalmali.

Guten Abend,
Selim

--