[Gelistirici] Slim Paketi Hk.

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
4 Eki 2008 Cmt 19:24:01 EEST

On 03 Oct 2008 Fri 21:56:02 Gökmen Görgen wrote:
> Slim'i Eren'den devralıp kendim paketlemeye devam ettim, açıkçası sürümü
> güncelleyip, yamaları tekrar elden geçirmekten başka pek bir şey
> yapamadım. Fakat şöyle enteresan bir sorun var:

Bunların haricinde bazı sorunlar ile de karşılaşmıştım, 1-2 tanesini çözdüm
ancak ilerki aşamalara güç yetiremeyince bırakmıştım maalesef :-(

Slim açılınca CTRL+ALT+F1 ile gerçek konsola düşüp login olduktan
sonra "service slim stop" komutu ile slim sonlanmıyor, bununla da
kalmayıp %100 CPU yiyordu. Eğer bu durumun farkında olmadıysan bir göz at,
umarım yeni sürümünde çözülmüştür.

Kolay gelsin,
Eren