[Gelistirici] Slim Paketi Hk.

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
4 Eki 2008 Cmt 19:45:12 EEST

Eren Türkay wrote:

> Bunların haricinde bazı sorunlar ile de karşılaşmıştım, 1-2 tanesini çözdüm
> ancak ilerki aşamalara güç yetiremeyince bırakmıştım maalesef :-(
>
> Slim açılınca CTRL+ALT+F1 ile gerçek konsola düşüp login olduktan
> sonra "service slim stop" komutu ile slim sonlanmıyor, bununla da
> kalmayıp %100 CPU yiyordu. Eğer bu durumun farkında olmadıysan bir göz at,
> umarım yeni sürümünde çözülmüştür.
>
> Kolay gelsin,
> Eren
Evet Eren, bahsettiğin sorunu tekrarlayabiliyorum; ama neye göre tekrar
ettiğini bir türlü çözemedim. Yani bazen "slim service stop" komutu
çalışıyor düzgün bir şekilde, bazense çalışmıyor, enteresan bir durum
var. %100 CPU yiyor muydu, onu hiç farketmedim, yine kontrol edeceğim.
Ama esas olarak sistemi yeniden başlatmak & kapatmak istediğim zaman
Slim ekranına geri dönmesine fena kafam bozulmuş vaziyette =)

Belki de daemon olarak başlatılmaması gereklidir, emin değilim. Yeni
önerilere açığım.

Sana da kolay gelsin Eren.