[Gelistirici] Slim Paketi Hk.

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
4 Eki 2008 Cmt 03:03:48 EEST

Gökmen Görgen wrote:
> Merhabalar,
> Slim'i Eren'den devralıp kendim paketlemeye devam ettim, açıkçası
> sürümü güncelleyip, yamaları tekrar elden geçirmekten başka pek bir
> şey yapamadım. Fakat şöyle enteresan bir sorun var:
>
> - kdebase ve benzeri çakışan servisleri devre dışı bırakıp "service
> slim start" dediğim zaman bir problem yok.
>
> - Fakat "service slim on" deyip sistemi yeniden başlatınca, klavyeyi
> hiçbir şekilde kullanamıyorum. baştan sistemin donduğundan şüphelensem
> de, fareyi kullanabiliyorum.
>
> slim inşa dosyaları şurada:
> [...]
Tekrar merhabalar, ilgili sorunu çözdüm bu sefer de, Xfce4'te sistemi
yeniden başlattığım veya kapatmak istediğim zaman Slim ekranına geri
dönüyor. Kapatma veya yeniden başlatma gerçekleşmiyor.

Bir ara KDM'de de aynı mevzu gerçekleşiyordu fakat daha sonra
çözülmüştü. Bu konudaki fikirlerinize muhtacım =)