[Gelistirici] Slim Paketi Hk.

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
3 Eki 2008 Cum 21:56:02 EEST

Merhabalar,
Slim'i Eren'den devralıp kendim paketlemeye devam ettim, açıkçası sürümü
güncelleyip, yamaları tekrar elden geçirmekten başka pek bir şey
yapamadım. Fakat şöyle enteresan bir sorun var:

- kdebase ve benzeri çakışan servisleri devre dışı bırakıp "service slim
start" dediğim zaman bir problem yok.

- Fakat "service slim on" deyip sistemi yeniden başlatınca, klavyeyi
hiçbir şekilde kullanamıyorum. baştan sistemin donduğundan şüphelensem
de, fareyi kullanabiliyorum.

slim inşa dosyaları şurada:
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ggorgen/slim/

Bu konuda fikri, önerisi veya inşa dosyalarında hatamı bulan?