[Gelistirici] Özgurlukİçin Beyin Fırtınası bölümü ekim ayı raporlaması

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
20 Kas 2008 Per 12:50:17 EET

On Sunday 16 November 2008 07:02:19 Pınar Yanardağ wrote:

> Bu fikre sicak bakmiyorum. Kaptan zaten (sadece) ekran karti taninmadigi
> durumlarda, ekrani ayarlamak icin Display Manager'i acan bir buton
> iceriyor. Kaptan bir hosgeldin sihirbazi, TASMA rolu ustlenmesine gerek
> yok (kaldi ki, daha fazla ayar yapmak isteyen kullanicilara TASMA'yi
> acmalari icin bir buton da koyduk.)
+1
Kaptan görevi gereği YALI ile yapılmamış ayarları kullanıcıya yaptıran bir
araç(örn. ağ ayarları) , X yapılandırması ise YALI açıldığında hallediliyor;
yani kullanıcı bilgisayarını YALI ile kurabilmiş ise ekran yapılandırması en
temel şekilde hazır anlamına geliyor. Bunun dışında yapılacak işler için TASMA
kullanılmalı.

--
Gokmen GOKSEL
Pardus Developer [pardus.org.tr]