[Gelistirici] [Buildfarm] [2008] info

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
19 Kas 2008 Çar 22:27:22 EET

19 Kas 2008 Çar 21:28:56 Ekin Meroğlu tarihinde şunları yazmıştı:
Merhabalar,
> Merhaba;
>
> Monday 17 November 2008 tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:

> Teşekkürler, aynı zaman dilimi içinde bir threadde ~45, başka bir threadde
> ~15 e-postanın döndüğü "gelistirici@" listesinde "kernel en azından boot
> etti" diyen bir geliştirici bile çıkmamış.
Bugün farkettiğim birşeyi yazmak konusunda kararsız kalmıştım ama denemeler
yaparak neredeyse emin oldum;
Bus 001 Device 005: ID 05e1:0501 Syntek Semiconductor Co., Ltd WebCam, Chipset
DC-1125 similar to 174f:a311 - Asus F2F, F2J, F3J, F3T, G1, Z53JA
web cam aygıtı için syntek-driver paketinden stk11xx sürücüsü çıkıyor
ancak lsmod çıktısında bir sürücü daha var: stkwebcam
sanırım bu iki sürücü çakışıyor. rmmod ile ikisini de kaldırıp birini
yükleyerek deniyorm, herikisi de çalışıyor :)

> WORKSFORME ile depoya alıyorum.
> --
> İyi Çalışmalar;
> Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>