[Gelistirici] [Buildfarm] [2008] info

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
19 Kas 2008 Çar 22:45:03 EET

Merhaba;

Wednesday 19 November 2008 tarihinde, Serdar Soytetir şunları yazmıştı:
> Bugün farkettiğim birşeyi yazmak konusunda kararsız kalmıştım ama denemeler
> yaparak neredeyse emin oldum;
> Bus 001 Device 005: ID 05e1:0501 Syntek Semiconductor Co., Ltd WebCam,
> Chipset DC-1125 similar to 174f:a311 - Asus F2F, F2J, F3J, F3T, G1, Z53JA
> web cam aygıtı için syntek-driver paketinden stk11xx sürücüsü çıkıyor
> ancak lsmod çıktısında bir sürücü daha var: stkwebcam

Evet bu kernel paketinden çıkıyor,  yeni bir şey de değil 2.6.25.10'dan beri
tüm kernel paketlerimizde var :-( Kernel'deki açıklamasında  syntek-driver'in
başka webcamler için hala gerekli olabileceği belirtilmiş - fikri / bilgisi
olan ? syntek-driver en son release'ini 5 Şubat 2008'de vermiş, o da bizdeki
sürüm.

> sanırım bu iki sürücü çakışıyor. rmmod ile ikisini de kaldırıp birini
> yükleyerek deniyorm, herikisi de çalışıyor :)

Ne güzel :-) Teşekkürler bilgi için, hatta bir hata raporu açıp kernel
bileşenine atamanı istesem ?
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]