[Gelistirici] [Buildfarm] [2008] info

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
19 Kas 2008 Çar 21:28:56 EET

Merhaba;

Monday 17 November 2008 tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> Monday 17 November 2008 tarihinde, Pardus Buildfarm [2008] şunları yazmıştı:
>
> Bugün test deposuna giren kernel-2.6.25.20-113-49 ve ardından derlenen
> sürücüler hakkında geri bildirime ihtiyacımız var, özellikle de farklı
> işletim sistemlerinde (özel olarak Vista) yazılmış UDF DVD'lerin sorunsuz
> okunup okunamadığı konusunda. DVD okuma konusu ve genel kullanımda
> karşılaşabileceğiniz sorunları öncelikli olarak bildirirseniz seviniriz.

Teşekkürler, aynı zaman dilimi içinde bir threadde ~45, başka bir threadde ~15
e-postanın döndüğü "gelistirici@" listesinde "kernel en azından boot etti"
diyen bir geliştirici bile çıkmamış.

WORKSFORME ile depoya alıyorum.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]