[Gelistirici] resolv.conf

ertan ert976 at gmail.com
19 Kas 2008 Çar 19:18:18 EET

Merhaba
Package-manager güncelleme var mı diye kontrol etmeye başlamış. Program asılı
kaldı, kapatılamıyor. Mecburen kill edererek işlemi sonlandıracağım. Bu
yüzden pisi database bozulabiliyor. pisi rdb yapmak gerekebiliyor.

Pardus 2008 kullanıyorum. Pardus 2008 test deposunu kullanıyorum.
Güncellemelerimi sürekli yapıyorum. Package manager de 194.27.222.62 adresini
göremedim. /etc/resolv.conf daki adresler var.

ert76 at ert976 ~ $ cat /usr/share/baselayout/resolv.conf
nameserver 193.140.100.210
nameserver 193.140.100.215
nameserver 194.27.222.62

ert76 at ert976 ~ $ cat /etc/resolv.conf
nameserver 193.140.100.210
nameserver 193.140.100.215
nameserver 193.140.100.220
nameserver 208.67.220.220         >problem sonrası ekledim.

ert76 at ert976 ~ $ pisi info baselayout
Yüklü paket:
Ad: baselayout, versiyon 3.1, sürüm 84, inşa 41
Özet: Dosya sisteminin temel planı
Açıklama: Bu paket, Pardus Linux dosya sisteminin temelini oluşturur.
Bileşen: system.base
Sağladıkları: System.Package Net.Stack User.Manager
Bağımlılıklar:
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2008
Mimari: i686, Yerleşik Boyut: 1032772
Ters bağımlılıklar: hal kernel dbus dbus-glib dbus-qt3 dbus-python

Paket pardus-2008-test deposunda bulundu:
[...]
kernel-debug

baselayout paketi kaynak depolarda bulunamadı

Saygılarımla
Ertan Argüden