[Gelistirici] resolv.conf

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
19 Kas 2008 Çar 18:53:08 EET

Merhaba;

Wednesday 19 November 2008 tarihinde, ertan şunları yazmıştı:
> merhaba
>
> Web sayfaları yaklaşık 1-2 saattir açmıyor.

Daha önce planlı olarak yapılacağı duyurulan bir enerji kesintisi teknik
nedenlerle son anda öne çekilmiş, 16:45 gibi sunucularımız kapandı. ilgili
arkadaşımız Taner anında müdahale etti, 35 dakika içinde enerji sağlandı,
yanlış hatırlamıyorsam siz ilk mail'i  attığınızda 193.140.100.210 ve
193.140.100.220 makineleri online olmuştu.

> Bende 208.67.220.220 adresini
> dns listesine ekledim web sayfaları açmaya başladı. Fakat pisi kilitledi,
> database ide bozulacak.

Yine enerji sorunu nedeniyle paketler.pardus.org.tr  (193.140.100.220) ilk
anda online olamadı, çalışmalar devam ediyor. Bu arada database'i
bozulacaktan kastınız nedir ?

> Sanırım bir pisi pardus dns adreslerin dışında
> adres girince pisi güncelleme ve paket kurulumu yapmıyor.

Hayır - paketler deposuna geçici olarak ulaşılamıyor, DNS ile ilgisi yok
durumun.

> Eğer değişiklik yapıldıysa bu değişiklikler güncellemelerle gelmiyor mu?

Ben de onu anlamak için sormuştum ilk sorumu - sisteminizi hangi sürüm ile
kurmuştunuz ?
$ cat /usr/share/baselayout/resolv.conf
çıktısı nedir ?
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]