[Gelistirici] resolv.conf

Taner Taş taner at pardus.org.tr
19 Kas 2008 Çar 21:03:29 EET

Merhaba,

Altyapı iyileştirmeleri nedeniyle paketler.pardus.org.tr sunucumuz kısa
süreliğine devre dışı kalmıştır. Bu nedenle güncelleme uygulaması
sunucumuza ulaşamadığı için hata vermiştir.

Şu an için yedek sunucumuz -sadece- 2008(.1) güncellemeleri için
devrededir.

Gösterdiğiniz anlayış için teşekkür ederiz.

Taner Taş