[Gelistirici] resolv.conf

ertan ert976 at gmail.com
19 Kas 2008 Çar 18:19:54 EET

merhaba

Web sayfaları yaklaşık 1-2 saattir açmıyor. Bende 208.67.220.220 adresini dns
listesine ekledim web sayfaları açmaya başladı. Fakat pisi kilitledi,
database ide bozulacak. Sanırım bir pisi pardus dns adreslerin dışında adres
girince pisi güncelleme ve paket kurulumu yapmıyor.
Eğer değişiklik yapıldıysa bu değişiklikler güncellemelerle gelmiyor mu?

ert76 at ert976 ~ $ cat /etc/resolv.conf
nameserver 193.140.100.210
nameserver 193.140.100.215
nameserver 193.140.100.220
nameserver 208.67.220.220          >problem sonrası ekledim.