[Gelistirici] Review konusundaki eksikler/yeni düşünceler

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
18 Kas 2008 Sal 16:19:56 EET

İnanç Yıldırgan wrote On 18-11-2008 16:13:

> Upstream'in changelog'u ile dağıtım changelog'unun birbiriyle hiçbir alakası
> olmadığını biliyorum. Upstream changelogunun history yazılmasından
> bahsediyordum bende.

İyi de ileride paket yöneticisinde paket bazında değişiklikleri
gösterebilme ihtiyacımız olabilir, gerekli bir şey bu. Pakette upstream
veya biz ne değiştirmişiz bunları pspec'i açıp görebilmek de önemli.
Kapalı kutu dağıtım olmanın anlamı yok. Diğer dağıtımların spec
dosyalarına bakın, en altında binlerce satır ChangeLog olan dosyalar var.

Kaldı ki playgroundda devam etmiş bir paketin olsa olsa en fazla 3-4
release'i vardır. Onu silmeyelim dersek bile çok fazla bir şey değil.
Silelim dersek zaten sorun yok.

Sorun nedir anlamıyorum.

--
Ozan Çağlayan