[Gelistirici] Review konusundaki eksikler/yeni düşünceler

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
18 Kas 2008 Sal 15:08:58 EET

2008/11/18 Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com>

> Bu konuda Gürer'in yazdığı mesaj'a katılıyorum, şöyle demişti;
>
> "Eğer paket sıfırdan yapılmışsa gerekli olmayabilir, ama üzerine devam
> edilmişse, harcanan emeğe saygı ve gelişimi göstermek bakımından history'de
> eski girişleri korumak doğru bir davranış."

Ben de Gürer'in dediklerine katılıyorum, başkasının playground'undan paketi
devralmışsak ve birden fazla release tagı bulunuyorsa, bunların korunmasını
daha doğru buluyorum. Bunun dışında, bir paketi başka bir geliştiriciden
devralmak, eposta yoluyla veya bu liste yoluyla olmalı diye düşünmekteyim.

Emeğe saygı.

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net