[Gelistirici] Review konusundaki eksikler/yeni düşünceler

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
18 Kas 2008 Sal 15:01:51 EET

Selamlar,

Önceki thread'de doğru düzgün tartışılmayan konu üzerinde düzgünce görüş almak
istedim. Tartışmalar bu şekilde olunca hiç bir yere varamıyoruz ve konu yarım
kalıyor, sonraki zamanlarda tekrar meydana çıkıyor..

Öncelik olarak bu playground'da belli bir yere gelmiş, sonrasında x kişisi
tarafından adam edilmiş ve review'a gönderilmiş paketler konusunda düşünelim
ve bir karara varalım derim.

Bu konuda Gürer'in yazdığı mesaj'a katılıyorum, şöyle demişti;

"Eğer paket sıfırdan yapılmışsa gerekli olmayabilir, ama üzerine devam
edilmişse, harcanan emeğe saygı ve gelişimi göstermek bakımından history'de
eski girişleri korumak doğru bir davranış."

Bununla beraber paket üzerinde öncesinde ne yapılmış, kaç sürüm atlatılmış
gibi bilgilerin bulunması bize bir şey kaybettirmez diye düşünüyorum.

Bu konuda karara vardığımızda [0] wiki dökümanını güncelleyip mutlu mesut
yaşayalım diyorum :-)

[0]
http://tr.pardus-wiki.org/Review%27den_%C3%B6nce_dikkat_edilmesi_gerekenler

(Lütfen thread'in seviyesini düşürecek veya kişisel tartışmalar yapacak
birileri varsa görüşünü belirtmesin, yarardan çok zararı dokunuyor ve zaman
kaybından başka bir işe yaramıyor..)