[Gelistirici] Review konusundaki eksikler/yeni düşünceler

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
18 Kas 2008 Sal 15:12:11 EET

On Tuesday 18 November 2008 15:01:51 Eren Türkay wrote:
> Selamlar,
>
> Önceki thread'de doğru düzgün tartışılmayan konu üzerinde düzgünce görüş
> almak istedim. Tartışmalar bu şekilde olunca hiç bir yere varamıyoruz ve
> konu yarım kalıyor, sonraki zamanlarda tekrar meydana çıkıyor..
>
> Öncelik olarak bu playground'da belli bir yere gelmiş, sonrasında x kişisi
> tarafından adam edilmiş ve review'a gönderilmiş paketler konusunda
> düşünelim ve bir karara varalım derim.
>
> Bu konuda Gürer'in yazdığı mesaj'a katılıyorum, şöyle demişti;
>
> "Eğer paket sıfırdan yapılmışsa gerekli olmayabilir, ama üzerine devam
> [...]

Bu konuda size katılmıyorum. Paket depoya alınacaksa 1. releaseden itibaren
alınmalı.

Paket playgroundda dururken başka bir geliştirici paketi güncelleyip reviewe
göndermek istediği zaman, zaten paketçiyle iletişime geçiyor. Ve böylelikle
harcanan emeğe saygı gösterilmiş oluyor diye düşünüyorum.

Paketin gelişimini göstermek konusuna gelince de; daha önce depolarda mevcut
olmayan bir paketin gelişimini göstermenin ne gibi bir faydası var doğrusu
pek anlayamadım. Burada bahsi geçen mevzu programın gelişimi ise de o zaman
ilk sürümden itibaren tüm sürümlerin historye eklenmesi gerekmiyor mu?

Pspec dosyaları zaman geçtikçe history tagı yüzünden iyice uzuyor ve
kalabalıklaşıyor. Buna bir de bu şekilde bir müdahale ile kalabalıklaştırmak
bence gereksiz.

Sözün özü bu konuda depoya girecek olan bir paketin 1.releaseden itibaren
depolara alınması taraftarı olduğumu söyleyeyim.

Saygılar.

İyi çalışmalar...
İnanç