[Gelistirici] Fwd: [Paketler] [Review] programming/libs/vtk

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
18 Kas 2008 Sal 00:06:04 EET

On Monday 17 November 2008 23:49:40 İnanç Yıldırgan wrote:
> Bir paketin 2 releaseinin ikili depoya girmesi ne kadar mantıklı duruyor?
> Yarın kullanıcı sormayacak mı ey ahali bunun 1. release i nerede diye?
Hangi kullanıcı sana bugüne kadar release sordu çok merak ediyorum :)

> Bu arada hazır bu maili okuyacağını düşünerek amarok yaklaşık 3 ay evvel
> bir sürüm daha çıkardı. (amarok kde3). Üstelik bu sürüm bir güvenlik
> güncellemesi içeriyor. Depoda bu açık her ne kadar kapatılmış olsa da
> 1.4.10 sürümünü orada görmek kullanıcıları mutlu edecektir diye
> düşünüyorum. Hem bunu güncelleyerek release i artırmış ve paketin cv sine
> büyük bir katkıda bulunmuş olursun fena mı?
3 ay evvel sürüm çıkardığından benden önce haberdar olmuşsun ne güzel. Keşke
bu kadar yazacağına oturup güncelleseydin, en olmadı bana e-posta
atsaydın "arkadaşım uyan amarok sürüm çıkardı" diye, o da mı olmadı e-posta
atsaydın "amarok ile ilgilenecek vaktin yoksa üzerime alayım" diye ;)

Daha bugüne kadar paket konusunda e-posta atan kimseyi geri çevirdiğimi
hatırlamıyorum, yanılıyorsam hatırlatın ey ahali.