[Gelistirici] Fwd: [Paketler] [Review] programming/libs/vtk

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
18 Kas 2008 Sal 00:13:31 EET

On Tuesday 18 November 2008 00:06:04 Ahmet AYGÜN wrote:

> Hangi kullanıcı sana bugüne kadar release sordu çok merak ediyorum :)
Kriterin bu yani. İyiymiş ne diyebilirim ki ben artık sana.

> 3 ay evvel sürüm çıkardığından benden önce haberdar olmuşsun ne güzel.
> Keşke bu kadar yazacağına oturup güncelleseydin, en olmadı bana e-posta
> atsaydın "arkadaşım uyan amarok sürüm çıkardı" diye, o da mı olmadı e-posta
> atsaydın "amarok ile ilgilenecek vaktin yoksa üzerime alayım" diye ;)
>
> Daha bugüne kadar paket konusunda e-posta atan kimseyi geri çevirdiğimi
> hatırlamıyorum, yanılıyorsam hatırlatın ey ahali.

Sorumluluk sahibi olup paketlerinle ilgilensen hiç böyle bir derdimiz olmazdı.
Lavaboya gitmek için de birilerinin sana haber vermesini mi bekliyorsun ?  En
son Ozan tüm paketçilere ilgilenmeleri gereken paketlerin güzel bir listesini
çıkarıp gönderdi. Geri dönüşlerden sonra, yaptığı bakıcısız paket listesinde
amaroku göremedim. İcraat yok ama lafa gelince maşallah.