[Gelistirici] Fwd: [Paketler] [Review] programming/libs/vtk

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
17 Kas 2008 Pzt 23:49:40 EET

On Monday 17 November 2008 23:39:34 Ahmet AYGÜN wrote:

> Ne ilgilendiriyor değil, ilgilendiriyor. Review sürecinde de öncesinde de
> sonrasında da o history alanı paketin yaşam özeti (a.k.a. cv).
Bir paketin 2 releaseinin ikili depoya girmesi ne kadar mantıklı duruyor?
Yarın kullanıcı sormayacak mı ey ahali bunun 1. release i nerede diye?

> Ne sana ne dağıtıma zararı var, üstüne üstlük yararı var.

Sana da bir yararı olmadığı gibi zararı da yok.

Bu arada hazır bu maili okuyacağını düşünerek amarok yaklaşık 3 ay evvel bir
sürüm daha çıkardı. (amarok kde3). Üstelik bu sürüm bir güvenlik güncellemesi
içeriyor. Depoda bu açık her ne kadar kapatılmış olsa da 1.4.10 sürümünü
orada görmek kullanıcıları mutlu edecektir diye düşünüyorum. Hem bunu
güncelleyerek release i artırmış ve paketin cv sine büyük bir katkıda
bulunmuş olursun fena mı?