[Gelistirici] Fwd: [Paketler] [Review] programming/libs/vtk

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
18 Kas 2008 Sal 16:01:36 EET

Salı 18 Kasım 2008 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:

> Bu bir zorunluluk değil. Mesela Murat'ın playground'undaki playerstage'i
> devralırken eski History kısmını korudum ben. Kimse de review'da bişi
> demedi.

Kesinlikle doğru. Bunlar zaten bir tavsiye niteliğindeydi. Zorunluluk demek
istemedim zaten; ama nedense cevaplar hep bir tepki şeklinde geliyor ve yanlış
anlaşılmalar oluyor.

> Eğer paket sıfırdan yapılmışsa gerekli olmayabilir, ama üzerine devam
> edilmişse, harcanan emeğe saygı ve gelişimi göstermek bakımından history'de
> eski girişleri korumak doğru bir davranış.

+1

review sürecindeki bir paketten bahsediyoruz. Eğer birisi bir hata olduğunu
düşünüyorsa paketler listesine cevabını yazar ve düzeltilir. Niye geliştirici
listesine taşındı onu da anlayamadım zaten.

Bu arada kimsenin playground'unda yer alan pakete karışamayız. Eğer paketin
depolara girmesi söz konusuysa da History tagları da anlamlı commentler
içermeli diye düşünüyorum. "Version bump" metinlerinin paketin geçmişi
hakkında bir bilgi veremeyeceği aşikar; ama paketi yapanın ilk kim olduğu,
sonra kimin devraldığı vs önemli tabi.