[Gelistirici] Eclipse ve Netbeans Paketleri

Gökmen gkmngrgn at gmail.com
10 Kas 2008 Pzt 21:21:46 EET

2008/11/10 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>

> Biz bir uygulamanın paketini yaparak ve bunu depoda bulundurarak o
> paketle ilgili bazı sorumluluklar alıyoruz, mesela kurulduğunda
> çalışacağı gibi.
>
> wiki'deki belge gayet güzel duruyor kim yazdıysa eline sağlık. Aynı
> titizlikle bu belgeyi ingilizce wiki'ye de koyacaksa, kurulum belli bir
> süre sonra bu belgeyle gerçekleştirilemeyecek bir şekilde yön
> değiştirdiğinde hata listesi "wikideki belgeyle eclipse kurulamıyor"
> hatalarıyla dolmadan müdahale edilip belgeler güncel tutulacaksa diyecek
> bir şeyim kalmıyor.

> [...]
Ufak bir bilgilendirme. eclipse-binary paketinde ve onun güncellemesinde
herhangi bir sorun yok. Sorun eklentilerinin zip arşivi şeklinde
olmasındaydı ve 3.4.0 sürümünden 3.5.0 sürümüne geçişte bir uyumsuzluk söz
konusuydu. her halükarda kullanıcının eclipse içinden güncellemeleri
yapmaları gerekli gibi gelmişti. Diğer dağıtımların bu sorunu nasıl
çözdüklerine bakmak gerek.

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net