[Gelistirici] Eclipse ve Netbeans Paketleri

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
10 Kas 2008 Pzt 22:12:00 EET

Gökmen wrote:
> 2008/11/10 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr <mailto:ozan at pardus.org.tr>>
>
>     Biz bir uygulamanın paketini yaparak ve bunu depoda bulundurarak o
>     paketle ilgili bazı sorumluluklar alıyoruz, mesela kurulduğunda
>     çalışacağı gibi.
>
>     wiki'deki belge gayet güzel duruyor kim yazdıysa eline sağlık. Aynı
>     titizlikle bu belgeyi ingilizce wiki'ye de koyacaksa, kurulum
>     belli bir
>     süre sonra bu belgeyle gerçekleştirilemeyecek bir şekilde yön
>     değiştirdiğinde hata listesi "wikideki belgeyle eclipse kurulamıyor"
> [...]
eöö. Tam aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Sadece eclipse-binary'yi kuruyorum
ve eclipse'i çalıştırıyorum. New project diyorum, sadece bir adet
"Project" seçeneği çıkıyor oysa normalde Java project, java-hede falan
çıkması gerek. Sitesinden indirip alelade bir yere açılan arşivden
çalıştırıldığında böyle bir sorun yok.

Onun dışında bahsi geçen, "açılmama", "çökme", "takılma" gibi şeyler
yaşamadım.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>