[Gelistirici] Eclipse ve Netbeans Paketleri

ugur tutar tutarugur at gmail.com
10 Kas 2008 Pzt 02:14:27 EET

   Turkiye'de Linux kullanıcıların buyuk cogunlugu programcı ve bunlarında
bir kismi ogrenci. Bir cok okulda Java egitimi veriliyor ve bu insanlarlar
genelde Eclipse-Netbeans kullaniyor. Ben bir cok kisi taniriyorum iyi
platformlar icin windows kullanmayi birakmayan. Burda Pardus'daki bence en
kaliteli IDE yi depodan kaldirmak deil IDE sayisini arttirmak daha mantikli
olur.
   Benim gibi kucumsenmeyecek sayida eclipse kullanicisi var. Ve bu
insanlara yonelgeler ile derletmek kulfet olcaktir bence. Bence bu daha
buyuk bir soguma sebebi olur. Sorun varsa ve cozulebiliyorsa, sorun
cozulmeli kacilmamali bence .

  Bence Eclipse'den daha gereksiz paketler de var.

   Kolay gelsin.

--
 Ugur Tutar
 www.ugurtutar.com