[Gelistirici] Bugzilla'nın sadeleştirilmesi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
8 Kas 2008 Cmt 08:38:51 EET

Sat, 8 Nov 2008 00:59:25 +0100, "selim ok" <selimok at gmail.com> :

> Bu başlık altında konuşmaya devam etmek ne derece doğru bilmiyorum
Başlığı değiştirdim, oldu bitti maşallah :)

> Şunları kaldırmayı öneriyorum:
> İşletim sistemi (zaten tek bir seçenek
> var doğal olarak :)
> Estimated hours
> Deadline
> Alias
> Anahtar kelimeler
> Bağımlılıkları
> Engelledikleri
Katılıyorum.

Bence "Önem" de kaldırılabilir. Kaç senedir etkin kullanıldığını hiç
görmedim, anca kullanılıcılarla "arkadaşım senin için engelleyici
olabilir ama dağıtım için o kadar önemli değil" tartışması yapmamıza
yarıyor.

Keza "Platform" da tek, x86 dışında sürümü yok Pardus'un. Onu da
atabiliriz.

"Bug Writing Guidelines" yazısı yerine senin hazırladığın "Hata Nasıl
Raporlanır" yazısını gömsek çok daha yararlı olur bence.

                   Doruk