[Gelistirici] Bugzilla'nın sadeleştirilmesi

selim ok selimok at gmail.com
8 Kas 2008 Cmt 10:41:30 EET

08 Kasım 2008 Cumartesi 07:38 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>yazdı:

> Bence "Önem" de kaldırılabilir. Kaç senedir etkin kullanıldığını hiç
> görmedim, anca kullanılıcılarla "arkadaşım senin için engelleyici
> olabilir ama dağıtım için o kadar önemli değil" tartışması yapmamıza
> yarıyor.

Bu önem kısmını daha önce kullanmıştık, her ne kadar içlerinden
önemsizlerini çıkartmak gibi bir iş yükü de getirse, sürüm öncesi neydi
bizim engelleyici hatalar diye bir göz atabiliyoruz.
Benim önerim, bu bilginin tamamen kaldırılması yerine (ki belki de sen de
zaten aynı şeyi söylemek istiyorsun) sadece yeni hata kaydı oluşturma
sayfasından kaldırmak. Böylece geliştiriciler daha sonradan bu kısmı doğru
şekilde değiştirebilirler.

> Keza "Platform" da tek, x86 dışında sürümü yok Pardus'un. Onu da
> atabiliriz.

Evet bu da olabilir. Ben listede x86 ve AMD görünce istatistiki bir durum
olarak düşünmüştüm, zira işlemci mimarisinde ve pratikte değişen bir şey
olmamalı bu ikisi arasında.

> "Bug Writing Guidelines" yazısı yerine senin hazırladığın "Hata Nasıl
> Raporlanır" yazısını gömsek çok daha yararlı olur bence.

O yazıyı bu değişiklikleri yaptıktan sonra elden geçirmek şartı ile bu da
olabilir evet.

İyi çalışmalar,
Selim

--