[Gelistirici] Bugzilla'ya 'Diğer' ürünü eklesek(?)

selim ok selimok at gmail.com
8 Kas 2008 Cmt 01:59:25 EET

Tekrar Merhabalar,
Bu başlık altında konuşmaya devam etmek ne derece doğru bilmiyorum ama el
atmışken Bugzilla'nın sadeleştirilmesine devam etmek istedim. Yakında™
Bugzilla'nin bir üst sürümüne geçeceğimizi öngörmemize (ve dolayısı ile
çeviriler dahil bir çok değişikliği yeniden yapmamız gerekmesine) rağmen, bu
yakında dediğimiz şeyin hiç de güvenilir bir kavram olmadığını da dikkate
alarak, sadeleştirme konusundaki fikir ve önerilerinizi bekliyorum.

Benim şu anda aklımdan geçen; özellikle yeni hata girenlerin kafasını
karıştıran (bir çok kez bu kadar çok şey dolduramam ben diyip
vazgeçen,bundan şikayetçi olanlara rastladım) bazı kutucukların yeni hata
bildirme forumundan kaldırılmaları. Şunları kaldırmayı öneriyorum:
İşletim sistemi (zaten tek bir seçenek var doğal olarak :)
Estimated hours
Deadline
Alias
Anahtar kelimeler
Bağımlılıkları
Engelledikleri

Bunlar bizim etkin olarak kullandığımız bilgiler değil. Üstelik çoğu zaman
yanlış kullanıldıkları için ters yan etkileri oluyor.
Eğer gerekirse aynı şekilde hatanın gösterildiği sayfadan da kaldırılabilir
bu bilgiler.(bkz: zaman tablosu vs.)

İyi çalışmalar,
Selim

--