[Gelistirici] Bugzilla'ya 'Diğer' ürünü eklesek(?)

selim ok selimok at gmail.com
5 Kas 2008 Çar 16:06:53 EET

05 Kasım 2008 Çarşamba 07:35 tarihinde Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>yazdı:

- İlk planda şunlar bana gereksiz geldi : Pardil, Pardon, BocekBUGS,
> feedback, sanat.pardus.org.tr.

Bunlari kaldirdim zaten listeden. Kacirdigim bir sey mi var?

> - Paketlerde halen onlarca eksik var. O liste nasıl senkronize oluyor ya
> da oluyor mu bilmiyorum ama bir şekilde düzene girmesi lazım artık
> bunun. Örneğin 2008 CD'si çıktığında 2008 deposuna alınan ondan önce de
> contrib'de duran pycups, system-config-printer, hal-cups-utils paketleri
> falan yok.

Paketlerin senkronize olmasi konusunda Türker bir betik yazmisti. Gecenlerde
de bu konu ile ilgili e-posta atmisti (
http://liste.uludag.org.tr/gelistirici/2008-August/012972.html) listeye,
sanirim son asamada artik.

- Version listesinde haftalıkların, RC'lerin, Betaların durması mantıklı mı?

Bence degil. Sirada onlar var :)

- PiSi Arayüz ve PiSi ayrı ürünler iken neden diğer managerlar da öyle
> değil? Ya da diğer managerlar paketlerin altındayken PiSi ve PiSi KGA
> niye ayrı duruyor?

Bunu ben de bilemedim. Sende ayni fikirde olduguna göre Paketler altinda
package-manager bileseni olusturup Pisi Arayüzünü kapatacagim (bir süre
itirazlar icin bekliyorum :)

- WONTFIX'in Türkçesi REDDEDİLDİ, bu DÜZELTİLMEYECEK tarzı bir şey olsa
> süper olur,

Bu konuyu cok önceleri konusmustuk. Fakat söyle bir sorun vardi. Hatalar
topluca listelenirken cözüm bilgisi kisaltilarak ilk 4 harfi ile
gösteriliyor. Bu durumda "Düzeltildi" ve "Düzeltilmeyecek" durumlari ayni
ilk 4 harfle yani DÜZE ile gösterilecek. Bunlari birbirinden ayirmamiz
gerekiyordu ve o dönem konustugumuzda benzer anlam tasiyan "Reddedildi"
kelimesini kullanmaya karar vermistik.

Bu konuda bir cözüm ismi "!Düzeltilmeyecek" olark degistirmek. Böylece 4
harfe yazildiginda !DÜZ olarak görünecek ve ayirt edilebilecek. Fakat pis
bir cözüm bu. Akliniza baska birsey geliyorsa söyleyiniz :-)

Iyi calismalar,
Selim
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/