[Gelistirici] Bugzilla'ya 'Diğer' ürünü eklesek(?)

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
5 Kas 2008 Çar 17:18:41 EET

On Wednesday 05 November 2008 16:06:53 selim ok wrote:
> Paketlerin senkronize olmasi konusunda Türker bir betik yazmisti.
> Gecenlerde de bu konu ile ilgili e-posta atmisti (
> http://liste.uludag.org.tr/gelistirici/2008-August/012972.html) listeye,
> sanirim son asamada artik.

Bu konuda tek engelimiz kullanıcı hesaplarıyla ilgili uyuşmazlıktı. Bu kadar
uzadığına göre bu sorunu ancak Taner'in sihirli dokunuşları çözecek sanırım.

Betiğe biraz daha çeki düzen verip tekrar gönderdim. Test sisteminde gerekli
ayarları yapıp kısa bir süre test edelim. Sürüm bağımlı birşey olmadığından
(bugzilla 3.0.* ve 3.2.* ile çalışabiliyor) yeni sürümü beklemeden de
bugzilla sunucusuna alabiliriz muhtemelen.

Bu betiği uludag deposunda bir yere de yüklesem iyi olur gibi.
repository-scripts uygun mudur?

Türker