[Gelistirici] Bugzilla'ya 'Diğer' ürünü eklesek(?)

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
5 Kas 2008 Çar 08:35:39 EET

selim ok wrote On 05-11-2008 04:20:

> 21 Ekim 2008 Salı 16:41 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr
> <mailto:dfisek at fisek.com.tr>> yazdı:
>

>     Benim birkac onerim daha olacak bu kutuyu acmisken :
>
>     1) sanat.pardus.org.tr <http://sanat.pardus.org.tr> ve feedback
>     artik yok, bilesen olarak olmasa
>

> Artık ürün olarak da görünmüyorlar.
>

>     2) Comar, Pisi, Yali, Zemberek-pardus, Kaptan, Tasma, Piksemel'in ayri
>     bilesenleri olmasi gercekten gerekli mi? Bunlara hata raporu
>     "paketler"
>     bolumunden de girilebilir.
>

> Zemberek'in kendi hata kayıt sistemi var, bu nedenle ürün listesinden
> [...]
- İlk planda şunlar bana gereksiz geldi : Pardil, Pardon, BocekBUGS,
feedback, sanat.pardus.org.tr.
- Paketlerde halen onlarca eksik var. O liste nasıl senkronize oluyor ya
da oluyor mu bilmiyorum ama bir şekilde düzene girmesi lazım artık
bunun. Örneğin 2008 CD'si çıktığında 2008 deposuna alınan ondan önce de
contrib'de duran pycups, system-config-printer, hal-cups-utils paketleri
falan yok.

- Version listesinde haftalıkların, RC'lerin, Betaların durması mantıklı mı?
- PiSi Arayüz ve PiSi ayrı ürünler iken neden diğer managerlar da öyle
değil? Ya da diğer managerlar paketlerin altındayken PiSi ve PiSi KGA
niye ayrı duruyor?

- WONTFIX'in Türkçesi REDDEDİLDİ, bu DÜZELTİLMEYECEK tarzı bir şey olsa
süper olur,

Şu anda başka bir şey gelmiyor aklıma, eline sağlık :)

--
Ozan Çağlayan