[Gelistirici] Bugzilla'ya 'Diğer' ürünü eklesek(?)

selim ok selimok at gmail.com
5 Kas 2008 Çar 04:20:38 EET

21 Ekim 2008 Salı 16:41 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazdı:

> Benim birkac onerim daha olacak bu kutuyu acmisken :
>
> 1) sanat.pardus.org.tr ve feedback artik yok, bilesen olarak olmasa

Artık ürün olarak da görünmüyorlar.

> 2) Comar, Pisi, Yali, Zemberek-pardus, Kaptan, Tasma, Piksemel'in ayri
> bilesenleri olmasi gercekten gerekli mi? Bunlara hata raporu "paketler"
> bolumunden de girilebilir.

Zemberek'in kendi hata kayıt sistemi var, bu nedenle ürün listesinden
kaldırdım. Yinede paketler altındaki zemberek-server ve zemberek-openoffice
paketlerine hata girilebiliyor şu anda.

Piksemel'i de kaldırdım.

Kaptan bazı açık hata kayıtları barındırıyordu, bunları paketler altındaki
kaptan bileşenine atadım ve Kaptan ürününü kaldırdım.

Comar, Pisi , Tasma ve Yalı konusunda emin olamadım. 'Şimdilik dursun
sahipleri ile bir fikir alışverişinde bulunayım' dedim kendi kendime.

> 3) Svn deposu, ciftlik, jabber bilesenleri gercekten bir ise yariyor
> mu? Yani onlara gelmis gercek hata raporu sayisinin cok az oldugunu
> tahmin ediyorum. Cogunu gelistirici listesinde konusuyoruz zaten. Onlari
> kaldirsak, gerekirse hata raporu "diger" diye girilebilir.

Jabbe ve Svn deposu ürünlerini kaldırdım. Fakat Ciftlik'te açık bir hata var
:) 22 tane hata kaydı açılmış şimdiye kadar bunun 2/3'ü geçersiz hatalar. Bu
kalanlar yine de nitelikli hatalar ve bu hataların kayıtlı olması gereken
bir yer olmalı. Ürün olarak orada durmasından ben de rahatsızım fakat,
e-posta listesinde konuşulanlar kolayca kaybolabilir düşüncesi ile
kaldırmadım Derleme çiftliğini.

İtiraz,öneri,kritik?

4) Paketler'in aciklamasina "Pardus PiSi paketlerindeki
> (yazilimlarindaki)" desek daha anlasilir olabilir kullanici icin.

Bu da tamam.

Ve şu anda Ürün listesinin başında * Genel / General isimli bir ürün yer
alıyor (birisi ingilizce açıklamasını kontrol etse iyi olurdu). Ürün isminin
başında yer alan * sadece en başta görünmesi için düşündüğüm pis bir oyun.
Kötü de görünmedi aslında :)

Gözünüze çarpan bir sorun varsa şey ediniz lütfen.

Saygılar,sevgiler,
Selimler.

Not: Genel olarak kaldırmaktan kastım ürüne yeni hata girilmesini ve sayfada
görünmesini engellemek

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/