[Gelistirici] Milky ön tanımlı simge seti olacak mı?

Ismail Kizir ikizir at gmail.com
30 Mayıs 2008 Cum 22:03:16 EEST

Selim Bey,

Bu mesajınızı gördüğüme gerçekten çok sevindim.
Gözden kaçan, çok basit gibi görünen şeyler, aslında çok önemli olabiliyor.
Pardus'ün bundan bir önceki sürümünü hevesle yüklediğimde, login ekranımda,
daha önce hiç görmediğim şekilde, login ekranımda kullanıcıyı sembolize eden
ikonun öntanımlı olarak domuz figürü olduğunu görmüş ve elimde olmayarak da
olsa, gerçekten sinirlenmiştim.
Bu topraklarda birisine "aslanım" dediğiniz zaman samimiyetinize verirler
ama birisine domuz dediğiniz zaman dayak yersiniz.
Çok çok iyi olmasa da, özgün bir simge seti çalışmasının, Türk kullanıcısını
domuz olarak tasvir etmekten daha iyi olacağı kanaatindeyim.
Bu konuda daha epey süre önce yazdığım eleştiriyi foruma göndermeyen
moderatörlerin, aynı terbiyesizliği yapmayacakları inancı ile bu satırları
kaleme aldım.

İyi çalışmalar
İsmail Kizir

30 Mayıs 2008 Cuma 21:29 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: