[Gelistirici] Milky ön tanımlı simge seti olacak mı?

Koray Löker loker at pardus.org.tr
31 Mayıs 2008 Cmt 13:59:17 EEST

Merhaba,

On 30 May 2008 Fri 21:29:12 selim ok wrote:
> Bazı geliştiricilerin, bu listede tasarım kararları üzerine
> tartışılmasından hoşlanmadığını, daha önce buna itiraz ettiklerini
> biliyorum, farkındayım. Buna rağmen bu konuyu oldukça önemli ve
> tartışılmaya değer bulduğum için, özür dileyerek aklımdan geçenleri
> paylaşmak istedim.

Gerçekten de yeri değil, ancak herkesin okuyacağı şekilde kısa bir yanıt
vereyim, boyut, okunurluluk vb. gibi konularda gördüğünüz sorunları bana ya
da geliştiricisine yazdığınız sürece düzeltiyoruz.

Biz de bu arada farklı monitörler bağlayıp sürekli denemeler yapıp hangi
simgeler yeterince okunaklı olmadı diye deniyoruz.

Zannedilenin aksine Tulliana da bir günde olmadı, 3 ayrı sürümden sonra bu
hale geldi... İlk zamanlar aynı derecede zordu, bu kez özgür yazılım modeline
alışarak hep birlikte test edelim diye prematüre hallerini de paylaşıyoruz ki
daha kaliteli ve başarılı olsun...

Bunun yeri de tasarım ekibinin adresleridir, sorun görenler lütfen bana
yazsın. Bir de son haftalık CD'ye son yaptığımız düzeltmeler yetişmedi,
beta'da biraz daha derli toplu olacak, sürüme kadar hem miktar hem de teknik
anlamda iyileştirmeler devam edecek...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->