[Gelistirici] Pardus 2008 ile çözülen hatalar

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
22 Mayıs 2008 Per 23:25:30 EEST

Merhabalar,

Bugzilladaki hataların bir kısmı test deposunda bir kısmı da 2008 deposunda
çözülmüş durumda. Test deposunda çözülen hataları "güncellemeler ile size
ulaşacak" diyerek kapatıyoruz.

2008 deposunda çözülen hatalar için de benzer bir bilgilendirme ile hataları
kapatalım mı, yoksa sürüm çıkana kadar -mümkünse çözüm 2007ye merge edilene
kadar- hataları açık mı bırakalım karar veremedim.  Bir hatayı yeni sürümde
çözüldü diyerek kapatmak, diğerini sürüm çıkınca kapatalım diyerek bırakmak
pek güzel gelmedi bana. Benzer durumlarda benzer tavır takınmak açısından
fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Saygılar
Türker