[Gelistirici] Ubuntu Developer Summit’de Pardus

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
22 Mayıs 2008 Per 22:42:47 EEST

22 May 2008 Per tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Tekrar buraya kopyalamak yerine blogun linkini veriyorum;
>
> http://qwzxcv.wordpress.com/2008/05/22/ubuntu-developer-summitde-pardus/
>
> Saat 17:30'dan 19:00'a kadar COMAR ve PiSi hakkında konuştuk. COMAR ve
> PiSi'nin nasıl çalıştığı, paketlerden çıkan betikler yardımı ile COMAR
> bacakları oluşturulduğu vs. açıkladım. Tabi bu esnada çekirdekten
> birilerini bulamadım IRC'ye davet edecek, daha iyi şeyler
> konuşulabilirdi :)

STB'yi [1] inceledim biraz, COMAR'ın Perl kullanan versiyonu gibi.
SSS'de "Neden Perl?" ve "Neden Python  değil?" sorularına "Benden
öncekiler Perl kullanmış, benim de yapacak başka işlerim var, böyle bir
projeniz varsa önerilerde bulunabilirim" demiş.

Projeyi devretmek istiyor izlenimi edindim, hele bir işler bitsin...

[1] http://system-tools-backends.freedesktop.org/