[Gelistirici] Pardus 2008 ile çözülen hatalar

selim ok selimok at gmail.com
23 Mayıs 2008 Cum 00:28:51 EEST

22 Mayıs 2008 Perşembe 22:25 tarihinde Türker SEZER <
turkersezer at tsdesign.info> yazmış:

> 2008 deposunda çözülen hatalar için de benzer bir bilgilendirme ile
> hataları
> kapatalım mı, yoksa sürüm çıkana kadar -mümkünse çözüm 2007ye merge edilene
> kadar- hataları açık mı bırakalım karar veremedim.  Bir hatayı yeni sürümde
> çözüldü diyerek kapatmak, diğerini sürüm çıkınca kapatalım diyerek bırakmak
> pek güzel gelmedi bana. Benzer durumlarda benzer tavır takınmak açısından
> fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

2008'e sıradan güncelleme ile geçmek mümkün olacaksa ve sürüm tarihine az
kaldıysa, o zaman "Sürüm çıkınca düzelecek" demek mantıklı. Ancak bu koşul
oluşmayacak diye düşünüyorum.

Test deposunda düzelen hatalar kullanıcılara kısa bir süre sonra ulaşıyor.
Ancak 2008 ile düzelen hataların kullanıcılara yansıması biraz daha sürecek.
Bu durumda 2007 için düzeltilmeyen hatalar düzeltilene kadar yada gerçekten
kullanan sayısı çok azaldığı zaman kapatılmalı (diye düşünüyorum).

İyi çalışmalar,
Selim